top of page

Често задавани въпроси

Мога ли да платя с карта наложен платеж на куриер?

  • Да, може да платите с карта - наложен платеж на куриер, чрез мобилен пос - терминал.

Мога ли да платя в брой наложен платеж на куриер?

  • Да, може да платите в брой - наложен платеж на куриер. 
     

Аз съм онлайн магзин. Мога ли да ползвам услугата (ППП)?

  • Да, може да ползвате тази услуга, като сключите споразумение - пълномощно със ZonaEx-Express за плащания чрез Пощеснки Паричен Превод (ППП).

Кога плащам куриерската услуга?

  • Плаща се при получаване на пратка, след преглед или тест, ако е обозначена такава опция.

Мога ли да платя на партньора на ZonaEx-Express в онлайн платформата му, през виртуален пос - терминал?

  • Да, може да платите, ако онлайн магазина - партньора има виртуален модулен пос - терминал.

Мога ли да получа пратката в рамките на деня след поръчка?

  • Да, можете с Експресна доставка да получите пратката в рамките на деня, след 10:00 ч. до 19:30 ч. след като сте направили предварителна поръчка към онлайн магазина на партньора на ZonaEx-Express, до 12:00 часа в работен ден.

  • Можете също с Индивидуална - Експресна доставка, заявена до 12:00 часа, от офис до адрес, която се изпълнява в рамките на същия работен ден до 19:30 ч.
     

Мога ли да ползвам услугите за точен час за взимане и доставяне?

  • Не, ако не сте фирма с анекс към договор за тези услуги.

Мога ли да получа пратката на следващия ден след поръчка?

  • Да, можете с Бърза доставка да получите пратката в рамките на следващия работен ден до 19:30 часа, след като сте направили предварителна поръчка към онлайн магазина на партньора на ZonaEx-Express до 17:00 часа, на предишния ден. 

  • Можете също да отложите доставката за последващ ден, ако сте направили поръчката в часовия диапазон за Експресна или Бърза доставка, като се свържете с нас на тел: 0886849867 / ... до 60 мин. след направената поръчка от Вас към партньора на ZonaEx-Express, че желате да получите пратката на последващия работен ден.
     

Мога ли да се откажа от пратката и колко ще ми струва връщането?

  • Да, можете да се откажете от пратката. В случай, че решите да не приемете или върнете стоката в момента на доставката, куриерската услуга за връщане е на стойност 50% от цената за доставка, само когато поръчката е от партньор на ZonaEx-Express, услугата не важи за индивидуални клиенти.

Мога ли да си взема пратката от офис?

  • Не може да вземете пратка от офис на ZonaEx-Express. Пратките се получават само на адреса на получателя.

Мога ли да си получа пратката в събота, неделя или официални празници?

  • Не може да получите пратка в събота, неделя или на  официални празници, за момента не извършваме такива доставки.

  • В случай, че клиент, направи поръчка в петък след 12:00 часа, събота, неделя или на официални празници, доставката ще бъде изпълнена в първия работен ден.

Мога ли да пренасоча пратката към друг адрес, различен от първоначалния зададен за доставка?

  • Да, може да пренасочите пратката към друг адрес, след като се обадите на телефон: 0886849867 и информирате оператора за: № - номер на товарителница и новия адрес, който адрес трябва да е само на територията на София. 

В какъв срок се доставят пратките?

  • Поръчки направени в събота, неделя или на официални празници, доставките се извършват в първия работен ден.

  • Експресна доставка: 
    Поръчки направени в работни дни до 12:00 часа, се доставят на същия работен ден, между 10:00 - 19:30 часа. 

  • Бърза доставка: 
    - Поръчки направени до 17:00 часа, се доставят на следващия работен ден, между 10:00 - 19:30 часа.

  • Индивидуална - Експресна за деня: 
    - Заявена поръчка направена до 12:00 часа, се изпълнява от офис до адрес в рамките на същия работен ден до 19:30 ч.
    - Заявени поръчки до 120 мин. от офис се заявяват в работни дни между 10:00 - 17:00 часа и се доставят до
     19:30 часа.

  • Индивидуална доставка: 
    - Срока за доставки е на следващ или на последващ работен ден (24-48 ч.) от взимането на пратката. Индивидуалните, еднократни доставки са без Договор и се изпълняват от адрес до адрес.

Ако куриера не открие получателя на адреса, какво се случва?

  • Когато куриера не открие получателя на адреса, за да връчи пратката, куриера се обажда на посочения телефон в поръчката, който телефонен номер е на получателя. Ако получателя отговори веднага на обаждането на куриера, куриера съгласува с получателя повторна доставка в рамките на работния ден, или за следващия работен ден, зависимост от времето в което е проведен разговора. Ако получателя не отговори на обаждането на куриера в рамките на работния ден, куриера връща пратката на изпращача от където е взета, или отива в логистичната база на куриера, за да преработи нова товарителница за доставка за следващия работен ден.

Какви са вариантите за плащане на куриерска услуга?

  • Плащането на куриерската услуга се заплаща след преглед или тест от получателя на пратката, ако е обозначена такава опция. Куриерската услуга, може да се заплати и от изпращача, зависимост от уговорките между двете страни.
     

Какви са вариантите за плащане на пратки?

  • Вариантите са:
    - Плащане на наложен платеж в Брой:
    - Плащане на наложен платеж с Карта, чрез мобилен пос - терминал;
    - Плащане в онлайн магазините, чрез виртуален пос - терминал към партньорите на ZonaEx-Express;
    - Предварително плащане към онлайн магазините на партньорите на ZonaEx-Express чрез банков или друг платежен метот които онлайн магазините предлагат.

Мога ли да заявя куриер за доставка на пратка, без да съм партньор?

  • Да, можете да заявите куриер, чрез Индивидуална доставка, виж тук

  • Индивидуална - Експресна доставка, заявена до 12:00 часа, се изпълнява от офис до адрес в рамките на същия работен ден до 19:30 ч.

  • Срока за доставки е на следващ или на последващ работен ден (24-48 ч.) от взимането на пратката. Индивидуалните, еднократни доставки са без Договор и се изпълняват от адрес до адрес.

Мога ли да направя рекламация?

  • Да, можете да направите рекламация на Е–майл: info@zonaex.bg
    - Нужна информация: Име и фамилия, телефонен номер, № на товарителница - поръчка, подробно описване на проблема.
    - След като сте заявили рекламацията по Е-майл, администратор ще се свърже с Вас по телефона, за изясняване на подадената рекламация.

Мога ли да получа фактура за куриерската услуга?

  • Да, може да получите фактура.
    - Електронната факура се получава на Е-майла на клиента, след необходимата информация.
    - На място от куриер чрез мобилно ФУ

Мога ли да получа фискален бон за куриерската услуга?

  • Да, може да получите фискален бон.
    - Фискалн бон получавате, непосредствено след като сте заплатили куриерската услуга.

Мога ли да си проследя пратката?

  • Да, може да си проследите пратката, след като въведете номера на товарителницата в поле в сайта: проследи пратка.  В момента на взимане на пратката от изпращач, допълнително ви информираме със SMS известяване в кой часови диапазон ще получите пратката и допълнително обаждане от куриер.

  • GPS - Проследяване на пратка в реално време през (Google-maps) - В момента на взимане на пратката от изпращач, получателя на пратката получава информация чрез SMS - линк за проследяване на пратка.

В цялата страна ли доставяте пратки?

  • Не, за момента доставяме само на територията на София-град.


     

bottom of page